24 Center Norge_ serviceinnovasjon

Ny serviceinnovasjon har nådd Norge – 24 Center hevder å innovere måten hustekniske problemer løses

Finsk tjenesteinnovasjon 24 Center utvider sin virksomhet til Norge. Plattformen hatt tatt et sterkt grep i det hustekniske markedet i Finland og Sverige og planlegger å gjøre det samme i Norge.

Du har akkurat kommet tilbake avslappende fra en tropisk ferie bare for å oppdage at du har mistet bilnøklene dine. Når du står på flyplassens parkeringsplass ved siden av din låste bil i en lett sommerjakke mens iskald bris ønsker deg velkommen tilbake til ditt nordiske hjem, så prøver du desperat å finne en låsesmed på smarttelefonen din som har vakt, mens fingrene begynner å bli blå av kulde.

Det er begrenset med humor når låsesmeden du finner ikke engang tar telefonen. Det burde ikke være så vanskelig å få hjelp, ikke sant?

Å få hjelp, spesielt i en nødsituasjon, bør være uanstreng

“Å få hjelp, spesielt i en nødsituasjon, bør være uanstrengt”, sier administrerende direktør i 24 Center, Joose Pinomaa. “Tjenesten vår er basert på ideen om at det er ett telefonnummer du kan ringe, når som helst, hvilken dag som helst i året og få den hjelpen du trenger – raskt. På det beste kan vi til og med finne den nødvendige håndverkeren og sende dem til stedet innen 15 minutter. Vi finner den rette, nærmeste, lokalt tilgjengelige håndverkeren som har de riktige verktøyene for å løse nødsituasjonen foran seg.”

Tjenesten er spesielt nyttig for de som trenger hjelp raskt, står overfor tekniske problemer som de selv ikke vet hvordan de skal løse eller hva slags teknikere som trengs for å løse det, eller rett og slett setter pris på den uanstrengelsen det er å få hjelpen som trengs. 

Suksess i Finland og Sverige – hva med Norge?

Tjenesten er muliggjort via en plattform som 24 Center har utviklet internt og det har blitt prøvd og testet over flere år i både Finland og Sverige. “Vi har løst de fleste problemene ved aktiv tilbakemelding fra våre kunder. Nå er vi klare til å utvide våre tjenester til å dekke hele Skandinavia”, hevder Pinomaa.

Det norske folk har gitt tjensten en varm velkomst basert på de få måneders pilotperiode. Vi nærmer oss raskt milepælen på 1000 formidlete jobber i Norge.”, sier 24 Center’s norske teamleder Jens Haug. 

Vi nordmenn, vi er ganske fordomsfrie og teknologikyndige mennesker, vi gir muligheter til nye innovasjoner som lover å gjøre livene våre enklere eller bedre, så lenge de virkelig kan levere”, fortsetter Haug med et lett glis og et glimt i øyet. “Vi har stor tro på misjonen vårt og potensialet vårt til å være disruptive i måten vi løser hustekniske problemer og kjøper hustekniske tjenster på.”

Vi kan se en sterk etterspørsel etter tjenesten vår både i Finland og Sverige, nå også i Norge

Det er ikke ofte tjensteinnovasjoner og nye plattformøkonomiske løsninger kommer fra Finland til andre nordiske land, oftest er det omvendt at innovasjon fra Sverige og Norge introduseres til Finland. “Det finnes imidlertid unntak, og vi mener at tjenestekonspetet vårt er sterkt nok til å vokse internasjonalt. Vi har aktivt utviklet tjenesten vår i årevis basert på tilbakemeldinger fra både forbrukere og våre partnere av håndverksfirmaer, og løst problemene. Vi kan se en sterk etterspørsel etter tjenesten vår både i Finland og Sverige, nå også i Norge”, sier Pinomaa. 

Selvfølgelig krever det mot og mye innsats og tro for en liten start-up å ekspandere til nye markeder, selv innenfor Skandinavia, men vi tror virkelig at vi løser et reelt problem for ekte mennesker”.

Pilotperioden avløsrte økende markedsetterspørsel

24 Center’s tjenestekonsept har vært i pilotert siden desember 2021 og får raskt etablert fotfeste og fremstår attraktivt. Tjenesten er tatt godt i bruk i Oslo og Viken. “Vi tar i gjennomsnittet 30 anrop om dagen og antallet samtaler vokser jevnt og trutt, uavhengig av at pilotområdet vært har vært ganske begrenset både i geografisk forstand og i konsept. Forløpig har vi kun vakt i kontortid og ukedager, men vi har som mål å utvide vakttiden veldig snart ettersom vi ser etterspørselen øke”, fortsetter Haug.

Raske utviklingsplaner til å dekke hele Norge og til full 24/7 konsept

24 Center har som mål å utvide sin norske virksomhet til å dekke hele Norge innen utgangen av året og utvide vakttiden fra 08.00 til 20.00. Tiden vil vise hvor godt og hvor raskt nordmenn omfavner den nye måten å løse hustekniske problemer på, og hvor raskt vi klarer å utvide tilbudet og vakttidene for å matche den finske tjenesten med 24/7 vakttjenste, hver time og hver dag i året.

“Alle skal ha mulighet til å hjelp når det trenges, ikke bare når det er praktisk for håndverkeren”, summerer Pinomaa.

Er det noen tilleggsinformasjon angående hustekniske nødsituasjoner eller om 24 Center som vi kan gi? Vær så snill, ikke nøl med å kontakte oss! 

24 Center er et vaktsenter innen håndverk, der vi alltid vet hvilken fagpersoner som kan komme raskest til stedet. Vi vil løse håndverksproblemer raskt og pålitelig, når som helst og hvor som helst. Vi videresender oppdraget til installasjonsfirmaet som kan komme raskest til stedet. Det er nok å kontakte oss en gang. www.24center.no

Våre siste nyheter og artikler

Abonner på nyhetsbrev!

Ved å abonnere på nyhetsbrevet får du en fordel verdt 100 kroner ved neste bestilling.

Obs!

24 Center har ennå ikke startet driften.
Vennligst sjekk igjen høsten 2021 når vi blir aktive!

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler. Ved å bruke tjenestene våre godtar du bruken av informasjonskapsler. Les mer