Bestillingsbetingelser
Kundeservice
Detaljer om servicen avtales med leverandøren. Når en passende leverandør er funnet, blir kontaktinformasjonen sendt til kunden i en egen melding via SMS eller e-post. Leverandøren kontakter også kunden for å gjennomgå ytterligere detaljer.
Du kan kontakte 24 Centers kundeservice angående alle spørsmål via e-post [email protected] eller på telefon 815 12 075. Saker som gjelder 24 Centers kundeservice kan gjøres både på norsk og engelsk.
Betaling
Angrerett
Du kan kansellere servicen gratis før arbeidet begynner. Arbeidet anses å være påbegynt når leverandøren først behandler bestillingen, for eksempel når behovet blir undersøkt eller når leverandøren har startet på sin vei til kunden.
Det er også mulig å kansellere servicen når arbeidet har startet, hvorved kunden er ansvarlig for alle påløpte kostnader til servicen er avbrutt.
Den enkleste måten å kansellere servicen på er å kontakte 24 Centers kundeservice via chatten på ordresporingssiden, på telefon 815 12 075 eller via e-post til adressen [email protected].
Returrett
Returretten er gyldig i 14 dager fra produktleveransen. Produktene returneres direkte til leverandøren. Du må avtale separat med leverandøren om tidspunkt og måte å returnere produkter på. Kunden er ansvarlig for kostnadene som kan oppstå når varene returneres. Retten til refusjon er bare gyldig for ubrukte produkter i en tilstand hvor de kan selges på nytt.
Ansvar for feil
Leverandøren er ansvarlig for tjenesten han utfører og for produktene han har levert, også i saker som gjelder mangler og garantier. Ved reklamasjoner kontakt 24 Center, som retter dem direkte til leverandøren.
Reklamasjoner
Hvis du mener det mangler noe i utførelsen eller i det leverte produktet, bør du kontakte 24 Centers kundeservice via e-post til [email protected] eller på telefon 815 12 073.
Hvis du mener det er feil på fakturaen, bør du kontakte 24 Centers fakturering via e-post til adressen [email protected] eller på telefon 815 12 073.
Hvis det oppstår en tvist, har kunden muligheten til å ta tvisten til generell klagenemnd eller ethvert annet tilsvarende organ for behandling.