24 Center - Alt av husteknisk hjelp på et sted.
Det finnes utallige selskaper som tilbyr tjenester innen det hus og eiendoms tekniske, så mange at det kan være vanskelig å velge riktig. 24 Center gjør valget enkelt! 24 Center tilbyr alle hustekniske tjenester og vår kundeservice gir også den beste kundeservicen, 24 timer i døgnet, hele året!
24 Center er din pålitelige og allsidige partner innen håndverkertjenester. Vi står klare til å hjelpe deg med både akutte og mindre hastende saker!
Mindre hastende reparasjons- og servicesaker kan gjennomføres innenfor avtalt tid, noe som gjør at saken kan planlegges etter kundens behov. Dette gjør at tjenesten kan utføres med minimal forstyrrelse av kundens hverdag eller virksomhet.
Vi er raske til å svare selv i uventede og akutte situasjoner! Våre erfarne kundeservicemedarbeidere er alltid klare til å hjelpe deg når du trenger det mest. Om nødvendig kan vi raskt sende ut et serviceteam på stedet for å løse situasjonen på kort varsel!
Kundeservice er åpen 24/7 - Bare en samtale er nok
24 Centers kundeservice besvarer samtaler hele døgnet, slik at det alltid er mulig å få hjelp! Uansett når du ringer og hva enn ditt behov måtte være, vil du alltid få en hyggelig velkomst fra en kundebehandler som står klar til å hjelpe deg. Vi ønsker alltid å finne den beste løsningen for ethvert problem!
Har du spørsmål om noe husteknisk? Du kan ta kontakt med vår kundeservice selv om du er usikker på om du trenger hjelp. 24 Centers kundeservice vil hjelpe deg og gi deg råd om den beste måten å håndtere problemet på. Ved å kartlegge behovet kan du unngå unødvendige hjemmebesøk og bestilling av tjenester du egentlig ikke trenger.
Et bredt nettverk av partnere - Kun de beste partnerne som jobber
24 Centers omfattende nettverk av partnere i håndverkerbransjen garanterer at du alltid får en lokal fagmann til dine behov. Du får alltid teknikeren som kjenner sitt fagområde og kan tilby deg den beste løsningen.
Du kan være sikker på at den rette teknikeren klarer oppgaven, for våre partnere er pålitelige og erfarne fagfolk innen det hustekniske problemer. Våre teknikere har alltid nødvendige sertifikater og opplæring, du kan være bekymringsfri når du bestiller en fagmann fra oss.
Når en tekniker har fått et oppdrag, vil han kontakte deg umiddelbart. Du vil også motta en bekreftelsesmelding på SMS. Du finner også teknikerens kontaktinformasjon fra meldingen.
Vårt tjenesteutvalg inkluderer:
- Rørlegger
- Elektriker
- Låsesmed
- Spylebil
- Høytrykkspyling
- Automasjon
- Glassmester
- Kjølemontører
- Rengjøring
Kontakt – Kunden må ikke glemmes
I forbindelse med bekreftelsen sender vi en lenke der du kan følge fremdriften i oppdraget. På denne måten kan du enkelt og greit følge bestillingen din. Ved behov kan du også kontakte servicetekniker, hvis du har spørsmål eller trenger mer informasjon.
Vi ønsker å tilby det beste for våre kunder og derfor gir vi deg muligheten til å bli medlem av lojalitetsprogram etter din første bestilling. Du vil motta en lenke til din e-post hvor du kan bli med i lojalitetsprogrammet. Som kunde hos et lojalitetsprogram mottar du oppdatert informasjon om tjenesten og tilbudene våre rett til din e-post.
Etter gjennomført oppdrag ber vi alltid om tilbakemelding på jobben. Vi ønsker å opprettholde høy kvalitet på tjenesten vår. Ved hjelp av svaret vi får, kan vi fortsette å utvikle tjenesten vår og fikse mulige feil.
Klare priser - Ingen overraskelser på fakturaen
Som kunde hos oss vet du alltid hva du betaler for og hva oppdragets faktura inneholder. Vi gjennomgår innholdet i fakturaen under bestillingen. Det mest typiske som påvirker prisen på fakturaen er om oppdraget haster, tiden og eventuelle reservedelsutgifter.